tisdag 16 december 2008

Kommentar från Anna

Min kompis Anna försökte skriva en kommentar men lyckades inte få göra det... Hon skickade kommentaren till mig på Facebook i stället. Facebook har vi alla hunnit lära oss att hantera :-)

Här kommer Anna kommentar;

Och här kommer andra läsaren!
Får jag passa på att tipsa om några kanonbra böcker för barn mellan kanske 1-8 år som jag läst nu via berättardelen i min universitetskurs?
Äh.. jag gör det ändå!

Den andra mamman- Viveca Sjögren
Ett lamm till middag- Steve Smallman
Spyflugan Astrid- Maria Jönsson
När Åkes mamma glömde bort, Kenta och barbisarna, Lill-Zlatan och morbror Raring- Pija Lindenbaum
Tass..tass..tass..smyg..sm
yg..smyg- Thomas Halling
Trollpappan- Cecilia Torudd
Kan man?- Petter Lidbeck
Nej, sa lilla monster, Stora monster gråter inte, Monster i mörkret, Monsterpest- Kalle Güettler

Alla barn ÄLSKAR!

Kram från Anna (som var i manc samtidigt!)

Inga kommentarer: